ثبت سفارش کالا

ثبت سفارش کالای تجاری

وبسایت ترخیصی مفتخر است با به کارگیری نیروهای مجرب در امر تجارت و ثبت سفارش و با اطلاع از آخرین قوانین و مقررات مربوط به بازرگانی،کلیه خدمات مربوط به ثبت سفارش کالای تجاری و دریافت ارز مبادله ای را در کمترین زمان ممکن ارائه نماید.

بیشتـــــر بدانیـــــد
ترخیص کالا

ترخیص انواع کالا

کارشناســـان متخصص و با تجربــــه ما با بهره منــدی از ارتباطات قــوی و آگاهی از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه ، اقدام به ترخیص کالای شما از کلیه گمرکات، مناطق آزاد تجاری و بنادرکشور خواهد نمود.

بیشتـــــر بدانیـــــد
ترانزیت

ترانزیت کالا

وبسایت ترخیصی مفتخر است انواع خدمات حمل و نقل زمینی ، دریایی و هوایی خود را در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به ترانزیت در کمترین زمان ممکن و با در نظر گرفتن سلامت و امنیت کالای تجاری شما تجار محترم، با حداقل هزینه ارائه نماید.

بیشتـــــر بدانیـــــد
امور گمرکی-امور بازرگانی

مشاوره امور گمرکی و بازرگانی

کارشناســان متخصص و با تجربــه ما ، ضمن آگاهی از آخــرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی ، بخشنامه ها ، تعرفه ها و سایر موارد مرتبط با امور گمرکی ، آماده ارائه کارآمدترین و موثرترین مشاوره های گمرکی و بازرگانی به شما کارفرمایان محترم است.

بیشتـــــر بدانیـــــد
اخذ گواهینامه استاندارد و سایر مجوزها

اخذ گواهینامه استاندارد و مجوزهای لازم

از آنجائیکــه برخی از کالاهی وارداتی علاوه بر اخذ مجــوز بازرگانــی ، می بایست گواهینامه استاندارد و سایر مجوزهای مربوطه را از سایر ارگان ها و نهادها اخذ نمایند، وبسایت ترخیصی مفتخر است شما کارفرمایان محترم را در انجام این مهم همراهی نماید.

بیشتـــــر بدانیـــــد
واردات و صادرات

واردات و صادرات

ارائه متفاوت ترین خدمات مربوط به واردات و صادرات کالای تجاری با در نظر گرفتن آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و امور گمرکی به شما کارفرمایان محترم ، توسط کارشناسان متخصص و با تجربه وبسایت ترخیصی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه.

بیشتـــــر بدانیـــــد